Fw: Fw: Het spookt...

PureBytes Links

Trading Reference Links

----- Original Message -----
From: "bart munnikhuizen" <p.b.munnikhuizen@xxxxxxxxx>
To: "Henry Amand" <h.amand@xxxxxxxxx>
Sent: Sunday, October 13, 2002 3:21 PM
Subject: Fw: Fw: Het spookt...

<hospels@xxxxxxx>,"bart
<e.g.haverman@xxxxxxxxx>,"Frank

Bakker
> ;
Marion
> en
Aschwin,

vosemile@xxxxxxxxxxx

To: cheyenne@xxxxxxxxx, krisje68@xxxxxxxxxxx, indidaantje@xxxxxxxxxxx, edwinvanzetten@xxxxxxxxxxx, ejstoffel@xxxxxxxxxxx, fnan33@xxxxxxxxxxx, i_van_de_nadort@xxxxxxxxxxx, jat_omac@xxxxxxxxxxx, janine.schuinder@xxxxxxxx, kduijts@xxxxxxxxxxx, kimmiemeel@xxxxxxxxxxx, lisette_vandenhende@xxxxxxxxxxx, the_nexus_2001@xxxxxxxxxxx, lucassen6@xxxxxxxxx, mari8art@xxxxxxxxxxx, oliviergeijtenbeek@xxxxxxxxxxx, papmam@xxxxxxxxxx, quichot@xxxxxxxxxxx, rkleinsmit@xxxxxxxxxxx, susannehardrock@xxxxxxxxxxx, roelof@xxxxxxxxxxx, mostova_8@xxxxxxxxxxx
Subject: Het spookt...
From: "Marijn de Vries" <marijndevries@xxxxxxxxxxx>
Date: Tue, 24 Sep 2002 18:37:34 +0000

Geest op de foto

Een beetje vreemd...
De bewoners van dit huis zagen al een poosje schimmen en hoorden stemmen. Ze doken de geschiedenis in en ontdekten dat er eens een vrouw in hun huis woonde die haar man verloren had tijdens de Tweede Wereldoorlog. Volgens de legende zat ze dagen, maanden, jaren aan haar tafel voor het raam. Ze staarde over de velden, in de hoop dat haar man thuis zou komen. Hij kwam niet. De vrouw wacht nog steeds.
De bewoners van het huis namen deze foto. Ze beweren dat de weduwe erop te zien is. Het duurde een paar seconden voor ik de weduwe wist te ontdekken, maar als je haar eenmaal ziet, dan zie je haar heel duidelijk. Een beetje een optische illusie.
Om de weduwe snel te kunnen zien, moet je het volgende doen: concentreer je op de tafel die in het midden van de kamer staat. Kijk niet te veel naar één punt. Laat je ogen wat over de tafel dwalen, naar het raam en kijk een beetje naar buiten.
Klik op de onderstaande link voor de foto. Je kunt hem het beste op schermgrootte bekijken. Om de optische illusie kracht bij te zetten, kun je het geluid van je computer wat harder zetten. Hoewel het een beetje onduidelijk is, is het gemurmel dat je hoort het eerste wat de aandacht van de fotograaf trok.

http://home.attbi.com/~n9ivo/whatswrong.swf

Groetjes, Marijn.